Σάββατο 31 Μαΐου 2008

Κάτι μικρό αλλά μεγάλο

Έχω όρεξη απόψε να γράψω πολύ
μα δε θα γράψω για μένα ούτε για νύχτα τρελή.
Θα γράψω κάτι για όλους τους ανθρώπους
Θα γράψω κάτι και γι' αυτούς που δεν κάνανε κόπους.

Τι κι αν είσαι παιδί; Τι κι αν είσαι μεγάλος!
Τι κι αν είσαι παππούς; Τι και να θα γίνεις άλλος!
Τι και αν το ξέρεις; Τι κι αν θα το μάθεις!
Καλύτερα να το δείξω παρά να το πάθεις!

Κάθε λάθος που κάνεις είναι ένα ακόμη λάθος
Ένα λάθος που βγάζει απ' τη ζωή σου το πάθος.
Το πάθος ν' αμυνθείς, να πολεμήσεις.
Τα όνειρα που έκανες παιδί τώρα να αγγίξεις.

Γιατί βλέπεις, κάθε λάθος που κάνεις
κι άλλο δικαίωμα χάνεις
να πεις "εγώ δεν..."
Άνθρωπε! Τι δεν;

"Εγώ δεν έκανα ποτέ..." κι εκεί τελειώνει η φράση.
Και αν το συνεχίσεις τελειώνει κι η φάση.
Κι αν το γράψεις, το σβήνεις.
Μα αν το πεις, τότε το αφήνεις;

Δε μπορείς να διορθώσεις πάντα ένα λάθος.
Δε μπορεί να κερδίζει πάντοτε ο δράκος.
Να προσέχεις τι λες, πολύ πριν το πεις.
Τα όνειρά σου να ζεις, πολύ πριν τα δεις.

Γιατί εκεί είναι η ευτυχία: στα όνειρα που κάνεις.
Εκεί είναι η μαγεία: στις ευκαιρίες που χάνεις.
Γιατί τότε εκτιμάς καλύτερα ό,τι έχεις.
Κι αν δεν το εκτιμήσεις, σκέψη δεν κατέχεις.

Τα όνειρά σου θυμήσου!
Ό,τι έκανες θυμήσου.
Ό,τι κατέστρεψες θυμήσου!
Και εγώ είμαι μαζί σου.

Σ' αυτή την αναζήτηση εγώ είμαι μαζί σου.
Εγώ σε υποστηρίζω αρκεί να είναι η ζωή σου.
Αυτό που ακολουθείς η γη να το αντηχεί
και τα βήματά σου να φωνάζουνε ψυχή.

Τη δική σου ψυχή που έφτιαξε τα όνειρα
αυτά που δημιούργησες ή που μοιάζουν με τ' ακόλουθα:
Να πετάξεις στο φως, να οδηγήσεις στο φως,
να πιστέψεις ακόμη και αν είσαι τυφλός.

Αυτά είναι τα δικά μου και για μένα και για σένα
και για όποιον ψάχνει Ιθάκη σαν τον Οδυσσέα.
Το χέρι μου κουράστηκε, το ίδιο και η πένα
μα εγώ θα συνεχίσω ως κάποια νεολαία.

Πάμε, τρίτη σελίδα, και εγώ συνεχίζω,
τη νύχτα ξεγελώ και τον ήλιο αγγίζω.
Αγγίζω το Θεό και τις πεταλούδες.
Δεν το λέω για μένα. Δεν είναι ελπίδες φρούδες.

Πίστεψέ το κι εσύ ότι μπορείς να Τον αγγίξεις.
Δείξε Του κι εσύ ότι μπορείς να Τον αφήσεις
τη ζωή σου να οδηγήσει στο φως
και τα όνειρά σου να αγγίξει ο ουρανός.

Τα όνειρά σου φτιάξε μόνος κι η ζωή σου να'ναι δρόμος
κι όσα σκέφτηκες διαβάζοντας να τα μάθει ο Κρόνος.
Ένας πλανήτης από τον ήλιο μακρινός
μα στο πιο βαθύ σκοτάδι θα λάμψει το φως.

Ακολούθα τις αρχές σου και φτιάξε τα όνειρά σου
ακολούθα όσα σκέφτηκες αφού ήρθα κοντά σου.
Δε λέω ότι τώρα πια θα αλλάξω τα μυαλά σου.
Δείχνω απλώς σε Αυτόν που ήτανε κοντά σου.

Μη με πιστέψεις αλλά τις σκέψεις σου μη δέσεις.
Κοίτα χαμηλά, σου εγγυώμαι, δε θα πέσεις.
Υπάρχει, αν το κοιτάξεις, ένα φως στη σκιά σου.
Είναι το ίδιο φως που κατοικεί και στην καρδιά σου.

Αυτή η καρδιά που πληγώθηκε πολύ
από όταν έφτασες στη γη
είναι ακόμη εκεί
και κατοικεί εκεί που άφησες αυτή τη χορδή

Τη χορδή μιας κιθάρας που έπαιζε μουσική
και τώρα έγινε πιο όμορφη κι αυτή.

Κι αυτή η στροφή
    τελευταία στροφή
Καληνυχτίζω εδώ
    και σε αφήνω στο Θεό
Δεν έχω άλλο οδηγό
    μόνο το δικό μου εαυτό.
Τελειώνει η ψυχή
    σε αυτή τη γραμμή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: